Veelgestelde vragen
Bekijk hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!
-
Kan ik bij Twepa online bestellen?
Vanzelfsprekend! U kunt bij ons via Ideal afrekenen of vraag een account aan bij ons waarna u hier kunt bestellen, geen enkel probleem.
Twepa, voor mekaar!
-
Kan ik mijn bestelling thuis laten afleveren?
Dat kan als u dat aangeeft in de orderafhandeling. Wij regelen dat graag voor u!
-
Kan ik mijn bestelling met iDeal betalen?
Ja, dat kan. Indien u bij ons klant bent, heeft u zelfs de mogelijkheid om orders op rekening te plaatsen. Het enige wat u daarvoor nodig heeft is een account, welke u eenvoudig bij ons kunt aanvragen.
-
Hoe vraag ik een kopie factuur aan?
U kunt dit in uw account omgeving nakijken onder ‘facturen’. Ook kunt u een aanvraag van een kopie factuur mailen naar info@twepa.nl
-
Kan ik als particulier bij jullie kopen?
Uiteraard kunt u als particulier bij ons kopen. U dient er wel rekening mee te houden dat onze prijzen exclusief BTW zijn en dat u afrekent middels IDeal.
-
Kunnen jullie ook artikelen bedrukken?
Veel artikelen zijn met uw eigen logo te bedrukken.
Voor het bedrukken van bedrijfskleding kunt u contact opnemen via het algemene mailadres info@twepa.nl
Voor alle andere bedrukte artikelen kunt u contact opnemen met Martijn Vennegoor via martijn.vennegoor@twepa.nl
Bij aanvragen graag het volgende mee sturen:- Het artikel waar het om gaat
- Het te bestellen aantal
- Uw logo in AI / EPS of PDF formaat
- Positie van het logo, grote, etc. -
Hebben jullie bedrijfskleding, en wat hebben jullie?
Ja, dit hebben wij. Voor ons assortiment kunt u langskomen of de website bekijken.
-
Kan ik langs komen voor een passessie van kleding?
Ja, dat kan in overleg met de afdeling bedrijfskleding.
Voor het maken van een afspraak kunt u bellen met 053-435 55 55 -
Waar kan ik iets vinden op de website?
Via de verschillende hoofdmenu’s en via het zoekscherm.
-
Hoe kan ik mijn artikelen retourneren bij Twepa?
Aankopen in de winkel, kunnen binnen een termijn van 8 dagen, met originele aankoopbon in originele ongeopende verpakking, worden geretourneerd. Bestellingen kunnen telefonisch via 053-4355555 of per e-mail (info@twepa.nl) worden geannuleerd cq voor een retouropdracht worden aangemeld.
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Twepa?
In de winkel kunt u zowel contant als met pin betalen (geen creditcard). Staat u als klant geregistreerd dan kunt u eventueel op rekening bestellen. Op rekening bestellen kan alleen na inlevering/acceptatie van uw KVK uittreksel. Dit uittreksel mag niet ouder zijn dan 12 maanden. In de webshop kunt u zonder account betalen met IDeal. Komt u uw weborder afhalen dan kunt u er ook voor kiezen in één van de vestigingen contant of met pin te betalen. Klanten met een inlogaccount hebben de mogelijkheid ook op rekening te bestellen.
-
Ik heb net een bestelling geplaatst via het web en ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze opvragen?
U kunt een aanvraag voor een kopie factuur, met de referentie van uw order, mailen naar info@twepa.nl. Indien u een webaccount bij ons heeft, kunt u inloggen en deze factuur vinden in het tabblad facturen.
-
Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik deze dan stellen?
Staat uw vraag er niet bij, mail deze dan naar info@twepa.nl Wij beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.
-
Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer kan ik deze verwachten?
Voor het afleveren van bestellingen maken wij gebruik van een routeschema. Wanneer u uw bestelling afgelevert krijgt hangt er dus vanaf wanneer onze chauffeurs, de route waarin u hoort, gaan rijden. Uiteraard zijn er voor spoedleveringen altijd uitzonderingen mogelijk. Hiervoor vragen wij u contact op te nemen met ons via telefoonnummer 053-435 55 55 of per mail via info@twepa.nl
Bestellingen buiten het routeschema worden per koerier geleverd. Hiervoor geldt de levertermijn voor 15:00 uur bestelt is de eerst volgende werkdag geleverd.